Hoppning som ger mig ont i magen

Efter gårdagens ridpass som verkligen gick superbra, tog jag mig i kragen och bestämde mig att jag skulle testa att hoppa Sigurd. För mig som det räcker att jag bara ser ett hinder så knyter det sig i magen, skräcken att ramla av, får mig verkligen att tveka. Men vi tog ett litet kryss på 30cm, i både trav och galopp, efter sista gången kändes det verkligen helt okej!
 


Finns ingen jag litar på så mycket som dig. Du känner av min osäkerhet och försöker verkligen ta det försiktigt, det kan jag inte tacka dig nog för.

Kommentarer
Postat av: Emma

vad duktig du är! :)

Svar: Tack! :)
Emma & Sigurd

2012-09-03 @ 09:32:55
URL: http://emmasol.blogg.se

Kommentera inlägget här ☟ :

Vad heter du?
V.I.P ♥

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din URL/Bloggadress:

Din Åsikt:

Trackback
RSS 2.0