Planer inför imorgon!

Imorgon ägnar jag största delen av dagen till att röja i stallet och sadelkammaren. Flytta mina grejer hemifrån till stallet och få iordning där. Bygga hyllor, sätta upp krokar, täckeshängare och massor mer!
Kommer bli sjukt snyggt sen när det är klart.
Have big plans, om man säger så.
 
Sen ska jag verkligen lägga 110% på Sigurd, rida honom, få honom prima. Komma igenom denna jobba perioden som vi är i nu där han testar mig. Men jag vet att om jag är med mer honom och lägger ner tid och kärlek på det, så ger han mig dubbelt tillbaka. Så var det innan olyckan. Sen släppte allt. Jag blev så rädd för att ta i.
Från och med imorgon, så kör vi, och då bättre än någonsin!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Så härligt att läsa, ger mig själv mer lust och styrka till att inte ge upp med tangen nu. han har mycket jobb framför sig :)

Svar: Det är bra! Kämpa, sätt upp små mål varje dag. Att inge ge upp är den största framgången! :)
Emma & Sigurd

2012-07-22 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här ☟ :

Vad heter du?
V.I.P ♥

E-postadress: (Syns endast för mig)

Din URL/Bloggadress:

Din Åsikt:

Trackback
RSS 2.0